divendres, 6 de novembre del 2015

La gran aventura de Marvin i James

La història de la sorprenent amistat entre un escarbat amb gran talent per la pintura i un nen solitari d'onze anys. Quan a en James (el nen) li regalen una ploma i tinta, i en Marvin (l'escarbat) comença a utilitzar-lo per fer còpies perfectes de grans gravats de Dürer, tothom creu que és en James qui té un increïble talent. ...


Escrit per Elise Broach



Per pensar:

Pots ser bona persona encara que no sàpigues fer alguna cosa?
Enganyar sempre complica la vida?
Es pot fer amistat amb algun animal?

29 comentaris:

  1. Es molt divertit el llibre de la gran aventura de Marvin i James

    ResponElimina
  2. Hola Maria!
    Com t'imagines en James? Et recorda algun amic?
    Un petó

    ResponElimina
  3. hola mestic llegint aquest llibre

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit Melvin.
      Espero que t'agradi. Hi ha una mica de tot, aventura, intriga, realisme...
      Ja em diràs.

      Elimina
    2. HOLA MELVIN A MI ME SENBLA DIBERTIT I TU???

      Elimina
    3. BON DIA MELVIN AVUI LLEIGIRAS EL LLIBRE ???

      Elimina
    4. LLO NO CREC QUE LLEIGIRE MOLT PERQUE TINC QUE ANAR A IKEA A PALAMOS I DESPRES A CASA POT SER QUE EL LLEIGIRE 7 O 10 PPAGINES NO S RES ???

      Elimina
    5. Didac Banchs. Maristes Girona15 de desembre del 2015, a les 14:17

      Hola Melvin sóc en Dídac hem coneixes hoy?
      Jo estic llegint Charlie i la fabrica de xocolata

      Elimina
    6. Hola Melvin.
      Ja coneixies la història?
      A mi és un llibre que em va provocar molts sentiments: primer pena, després alegria, després ganes de riure...
      Un petó

      Elimina
  4. PAULA Miralpeix
    EL llibre de la gran aventura de Marvin i James es molt interasant!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. aquest llibre es molt guay,
    ja vaig per la pàgina 27 és molt emocionant6

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Paula.
      Que bé que t'agradi el llibre. Ja has conegut l'escarbat?
      Fins aviat

      Elimina
    2. Paula M .5è Maristes GIrona2 de gener del 2016, a les 17:06

      Si ja he conegut en Marvin (l'escarbat).Ara ja vaig per la pàgina
      266 aquest llibre m'agrada moltisíììiìiiiiiiiim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Elimina
  6. Hola ens van donar els llibres ahir i ja vaig pel Capitol dosi m'ho vaig llegir en una nit. Es molt interessant i divertit!!!Ara mateix vaig a llegir.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Laia.
      Què en penses d'en James? Et cau bé?
      Una abraçada

      Elimina
  7. hola Anna ahir a la tarda vaig acabar el capitol 2 ara començaré a llegar el cpitol 3.En Marvin es molt trampat perquè li va trovar la lentia a la mare d'en James i la familia d'en james es va mudar a nova york

    ResponElimina
  8. Bon dia Imad!
    Tu creus que després dellegir aquest llibre et miraràs d'una altra manera els escarbats?
    Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si em veuria que els escarabats son molt llestos

      Elimina
    2. Hola Imad, a m i m'ha passat el mateix. Ara em miro els bitxos d'una altra manera, intentant saber què senten, i si pensen o no.
      Fins aviat

      Elimina
  9. semble divertit perque no saps que farà en marvin ni en james

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Karla.
      Però tu quants llibres estas llegint?
      Marvin i James és molt bo, perquè d'una banda, té aventura i fantasia, però d'altra banda, també et pot fer pensar en coses que passen de veritat.
      Ja ho veuràs.

      Elimina
  10. Paula 5è Maristes Girona22 de desembre del 2015, a les 10:01

    Es molt divertit

    ResponElimina
  11. Paula M .5è Maristes GIrona2 de gener del 2016, a les 17:08

    En james em cau molt bè

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Paula. Jo sempre em faig un embolic per recordar qui és el nen i qui és l'escarbat. A mi quasi m'agrada més l'escarbat que el nen, trobo que té més seguretat.
      Fins aviat

      Elimina
  12. Paula M .5è Maristes GIrona8 de gener del 2016, a les 15:59

    A mi també m'agrada més l'escarbat (en Marvin)A per sert ja m'he acabat el llibre m'ha agradat molt !!!!!!!!!!!!
    un petó i una abraçada ven forta .
    Fins aviat ANNA!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Paula.
      Que bé que coincidim, encara que... el altres escarbats la veritat és que em fan una mica de fàstic.
      Ens veiem la setmana que ve.

      Elimina
  13. Oriol .A 5è Maristes Girona10 de gener del 2016, a les 19:50

    He acabat el llibre de La gran aventura de Marvin i James.
    M'ha agradat molt el llibre.I el personatge que m'ha agradat més
    sens dubte ha sigut en Marvin l'escarbat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Oriol.
      A mi també, el personatge que més m'agrada és en Marvin, perquè en James, de vegades sembla que és poc decidit.
      Fins aviat

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.