divendres, 6 de novembre del 2015

El noi del milió

En Joe Spud és el nen de dotze anys més ric del món. Té tants diners que ha comprat tot el que es pot voler: un cotxe de Fórmula 1, mig milió de parells de sabatilles d'esport (sense exagerar), un gos robot importat del Japó, un aquari amb dos cocodrils i un tauró, i també tot un parc d'atraccions privat per al jardí de casa seva. Però el que necessita de debò no ho pot comprar amb diners. Sabeu què és? 


Escrit per David Walliams

Per pensar: 
Quines coses no es poden comprar?
Estimes els altres pel que són o pel que tenen?

43 comentaris:

  1. Eloi Nievas Escola Domeny3 de desembre del 2015, a les 16:25

    El llibre de el noi del milió es un llibre adequat per 10 anys

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Eloi
      Te l'has llegit?
      A mi em va fer riure molt. Ja veuràs!
      Un petó

      Elimina
    2. es veritat i com na vestit per anar a l 'escola i tot aixo

      Elimina
    3. Bona nit Eloi.
      Doncs endavant amb la lectura. Suposo que aquests dies de festa tindràs temps d'avançar.
      Una abraçada

      Elimina
    4. mencanta com texpresas arnau

      Elimina
    5. HOLA TINC UNA PREGUNTA TOTS ELS LLIBRES ENSENYAN ALGU PERO HIHAN LLIBRES QUE NO??

      Elimina
    6. Hola Evelyn.
      És una bona pregunta. Et diré la meva opinió. Que t'wnsenyin i aprendre depèn tant del que explica com del que escolta (en aquest cas que escriiu o que llegeix)
      Jo crec que sí, que fins i tot els llibres que no ens agraden ens poden ensenyar alguna cosa.
      Un petó

      Elimina
    7. Aquet llibre me encanta i vaig per la pàgina 48 i fins aqui ya me esta agradan!!!

      Elimina
    8. i ara per la 67 !!!

      Elimina
    9. Eloi a mi tanbe magrada i ara vaig per la 72 i tu Eloi???

      Elimina
    10. Ara vaig per la 123 e lleigit i e calculat el temps i porto 2 56 hores

      Elimina
  2. izan m mela pela escola domeny9 de desembre del 2015, a les 16:21

    hola yo ting una pregunta 67 perqu li diu axi de que frabica el papey no diuun altra cosa com que traballa a un marcat o algo asin .

    ResponElimina
  3. izan m mela pela escola domeny9 de desembre del 2015, a les 16:23

    esta divartidisimel el nen del milio

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Izan. Bona tarda.
      No sé ben bé la resposta a la teva pregunta, però m'imagino que és per donar-li un toc més d'humor. Fa més gràcia ser l'inventor del paper de water que encarregat d'un magatzem. I a més, és veritat, paper de water és una cosa que tothom necessita i no passa de moda.
      M'alegra que t'agradi el llibre.
      Una abraçada

      Elimina
  4. fa dos dies que he començat el llibre pero ja m'ha fet riure moltissim

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit Nono.
      A mi també em va fer riure molt.
      Quina part has trobat més graciosa?
      Fins aviat

      Elimina
    2. NONO QUI ETS ?

      Elimina
    3. izan m melapela escola domeny12 de desembre del 2015, a les 22:05

      Es ka nora

      Elimina
  5. Gracias ya BAC per la pajina 72 un pet deu ��

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Izan.
      Si vas tant ràpid acabaràs aviat el llibre!
      Quin personatge trobes més divertit fins ara?
      Una abraçada

      Elimina
  6. Magrada el noi del milio

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ismael.
      Tu creus que fa bé d'intentar anar a l'escola d'incògnit?
      Fins aviat

      Elimina
    2. no me graderia pas perquè a mi m´agrada com soc i yo estic genial amb els meus amics i amb aquesta classe que ma tucat fins dama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Elimina
    3. Ah Ismael, però aquesta no era ben bé la pregunta.
      Era una pregunta de imaginació: si tu fossis el noi del milió, haguessis demanat anar a l'escola d'incògnit?
      Fins ara

      Elimina
    4. no me graderia si fosi millonari a mi magradaria tal comp sóc!!!

      Elimina
    5. m estic lleigin el noi del milio i cada vegada us explicare una mica tracta que un es diu cuca i laltre no us dire eren dos persones que se senblaben a etc...i lis va agafar ... i déspres els comensaben a perseguir un temps van anar a menjar joe i en bob i avia le que servia el menjar preferien mori...i si voleu sebe més us recomano aqut llibre bona nit anna i la resta adeu bon cap de setmana!!!!!!!!!!!!!!

      Elimina
    6. Ismael, no enredis a la gent amb els teus resums, encara que té gràcia.
      Un petó

      Elimina
    7. u sento molt!!!

      Elimina
    8. Bon dia Ismael.
      No passa res.
      Bona lectura!

      Elimina
  7. Adeu Anna fins aviat

    ResponElimina
    Respostes
    1. ADEU MEN VAIG A DINAR AMB LA FAMILIA PAELLA I GANBES I DE POSTRE PERA I QUAN AQUAVI MAN VAIG A GEGIR 5 PAGINES I DÉSPRES A ESTUDIAR L´EXAMEN!!!

      Elimina
  8. Eloi Nievas Escola Domeny14 de desembre del 2015, a les 20:49

    Del capítol 3 fins el capítol 5 el llibre es molt diverit.Pobre Bob i pobre Joe com no parin de caminar arribara Nadal i encara no hauran arribat a la linía de meta.bé vaig per la pàgina 86 i es molt interesant, adeu Anna.

    ResponElimina
  9. Eloi Nievas Escola Domeny14 de desembre del 2015, a les 20:57

    He Joe I bob no menjeu tantes xocolatines que us faràn mal de panxa, i mira com esteu.Vinga Vinga menjeu més verdura i peix.I una mica de car i làctics

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, m'has fet molta gràcia Eloi.
      Dónes bons consells. i m'alegra que t'agradi el llibre i et fixis en tots els personatges.
      Sí, segueix comentant.
      Un petó

      Elimina
  10. izan m mela pela escola domeny15 de desembre del 2015, a les 9:33

    ja me e acabat el nen del millo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Izan.
      Fellicitats per acabar el llibre.
      Ara ja pots contestar molt en sèrio les preguntes que faig:
      Quines coses no es poden comprar?
      Estimem els altres pel que són o pel que tenen?
      Una abraçada

      Elimina
  11. Hola Anna jo hi ha me acabat el llibre del noi del milio es molt dibertit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda Aya.
      Et dic el mateix que a l'Izan
      Felicitats per acabar el llibre.
      Ara ja pots contestar molt en sèrio les preguntes que faig:
      Quines coses no es poden comprar?
      Estimem els altres pel que són o pel que tenen?
      Una abraçada

      Elimina
  12. hola jo se de que va el llibre es vastant diver per ami i el principi emocionant

    ResponElimina
  13. Ei Karla.
    Sobretot, no expliquis el final eh?
    Tu havie sllegit ja el llibre?
    Un petó

    ResponElimina
  14. Es molt divertit el llibre del noi del miliió.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Maria.
      T'has fixat que una manera de fer divertides les coses és exagerar-les?
      Fins ara

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.